Trafikalt grunnkurs
Kurset er obligatorisk og det første trinnet i føreropplæringen.
Prismatch
Vi tilbyr deg prismatch! Finner du en annen trafikkskole i Larvik hvor du kommer billigere ut av det - så matcher vi prisen. Dette gjelder opplæring på bil, tilhenger eller moped. Klasse B, B96, BE og AM146. Best kvalitet og best pris!
Ledsagerkurs
Har du en ungdom i huset som skal bli bilfører om 2-3 år? Da kan det være lurt å begynne med øvelseskjøring.
Tilhenger?
Ta kontakt så hjelper vi deg i mål med førerkort på tilhenger BE eller B96.
Ta kontakt
Gavekort
Har du en kjent og kjær som drømmer om førerkort på bil, moped eller motorsykkel? Gavekort gir praktiske og gode opplevelser.
Kjøp på nett
Moped
Vi ønsker deg velkommen til mopedopplæring.
Ta lappen med vår trafikklærer Karoline
Medarbeidere
Ta lappen mer miljøvennlig
Vi har blitt elektriske og tilbyr førerkortopplæring med elbiler fra BMW, Audi og Tesla.
Motorsykkel
Ønsker du å ta motorsykkellappen? Vi tilbyr opplæring og kjøretimer i klasse A, A2 og A1.

Velkommen til
Løbergs Trafikkskole

Kunnskap – Ferdighet – Holdning

Ved Løbergs Trafikkskole AS finner du Thomas Løberg, Cecilie Løberg, Bjørnar Vestby, Tore Ravn Iversen, Karoline Kroken, Daniel Andersen og Kristoffer Løvvold som er faglig engasjerte trafikklærere med høyskoleutdanning. Vi gir en kvalitetsopplæring og følger norsk forskrift for trafikkopplæring. Vårt verdigrunnlag er å ha faglig dyktige lærere som utdanner trafikksikre elever. Med oss på laget har vi Karoline Krabbesund som tar seg av kontor og administrasjon.

Om oss

Løbergs Trafikkskole er en liten skole eid og drevet av Thomas og Cecilie Løberg. Vi vil garantere deg best mulig trafikkopplæring og er stolte av å ha kun fagpersonell med høyskoleutdanning ansatt ved vår skole. Våre pedagoger sikrer deg som elev best mulig tilpasset læring slik at det blir effektivt og trygt.

Åpningstider kontor

Mandag10:00 – 15:00